Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Ara 
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Ara
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 23, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Performans görevinin akran gruplar ve öğretmen yaklaşımları doğrultusunda çok-yüzeyli rasch ölçme modeli ile analizi 

Yüzüak, Ahmet Volkan; Yüzüak, Betül; Kaptan, Fitnat (2015)
Bu araştırmanın amacı Genetik ve Biyoteknoloji konulu performans görevinin (poster) akran grupları ve öğretmen tarafından çok-yüzeyli Rasch ölçme modeliyle değerlendirmektir. Araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. ...
Küçük Resim

Surface morphology, structural and magnetic properties of electrodeposited NiFeCu/Cu films 

Sarac, Umut; Baykul, M. Celalettin (Springer, 2012)
The magnetic and structural properties of the NiFeCu/Cu films electrodeposited on polycrystalline titanium (Ti) substrates and their characterizations were studied. The structural analysis by X-ray diffraction (XRD) ...
Küçük Resim

Fen öğretiminde karma öğrenme: öz-yeterlik inancı ve teknolojiye yönelik tutuma etkisi 

Güler, Bekir; Şahin, Mehmet (Bartın Üniversitesi, 2016-10)
Bu çalışmanın amacı, karma öğrenme yönteminin fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz-yeterlik inançlarına ve teknolojiye yönelik tutumlarına etkisini araştırmaktır. Çalışma, 2014-2015 öğretim yılı güz ...
Küçük Resim

The effect of blended learning method on preservice elementary science teachers’ attitudes toward technology, self-regulation and science process skills 

Güler, Bekir; Şahin, Mehmet (Balıkesir Üniversitesi, 2015-06)
Bu çalışmanın amacı, karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına, öz-düzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisini araştırmaktır. Çalışma, 2012-2013 öğretim ...
Küçük Resim

Using inquiry-based experiments to improve pre-service science teachers’ science process skills 

Güler, Bekir; Şahin, Mehmet (Pen Academic, 2019-10-16)
The purpose of this study was to investigate the effect of inquiry-based experiments on pre-service science teachers’ science process skills. The study group consisted of 60 pre-service teachers in total, enrolled in the ...
Küçük Resim

"The inquiry-based learning” from pre-service science teachers’ perspective 

Güler, Bekir; Şahin, Mehmet (Kastamonu Üniversitesi, 2018-09)
The existence of many abstract concepts in Science lessons can lead students to memorize them. This situation does not provide permanent learning for the students. Science education curriculum revised in 2017 aims to prepare ...
Küçük Resim

Differences observed in the surface morphology and microstructure of Ni-Fe-Cu ternary thin films electrochemically deposited at low and high applied current densities 

Saraç, Umut; Kaya, Malik; Baykul, M. Celalettin (IOP Publishing, 2016)
In this research, nanocrystalline Ni-Fe-Cu ternary thin films using electrochemical deposition technique were produced at low and high applied current densities onto Indium Tin Oxide (ITO) coated conducting glass substrates. ...
Küçük Resim

Developing the acceptance scale of lego robotics instructional practices: validity and reliability studies 

Çukurbaşı, Barış; Yavuz Konokman, Gamze; Güler, Bekir; Kartal, Seçil Eda (Bartın Üniversitesi, 2018)
In the scope of the study it was aimed to develop the acceptance scale of LEGO robotics instructional practices to determine the prospective teachers’ acception of LEGO robotics instructional practices. Scale development ...
Küçük Resim

Fen bilgisi öğretmen adaylarının “elektrik ve manyetizma” konusundaki kavramsal anlamalarının incelenmesi 

Güler, Bekir; Şahin, Mehmet (Dokuz Eylül Üniversitesi, 2017-12)
Öğrencilerin kalıcı öğrenmelerinin kavramsal anlamanın gerçekleşmesi ile oluştuğu bilinmektedir. İçerisinde çok sayıda soyut kavram barındırması sebebiyle fen konularının kalıcı öğrenilmesi daha zor olabilmektedir. Bu ...
Küçük Resim

The influence of deposit composition controlled by changing the relative Fe ion concentration on properties of electroplated nanocrystalline Co-Fe-Cu ternary thin films 

Saraç, Umut; Kaya, Malik; Baykul, M. Celalettin (TÜBİTAK, 2018)
Ternary Co-Fe-Cu thin films with 78.5–92.4 at.% Co, 4.1–17.9 at.% Fe, and 3.1–3.6 at.% Cu were electroplated at ambient temperature from electrolytes with different relative Fe ion concentrations with respect to the Co ion ...
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace@Bartın is member of:

Göz at

Tüm AlanlarBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarBaykul, M. Celalettin (14)Sarac, Umut (8)Güler, Bekir (6)Saraç, Umut (6)Şahin, Mehmet (5)Kaya, Malik (3)Yüzüak, Ahmet Volkan (3)Uguz, Yasin (2)Dökme, İlbilge (1)Erten, Sinan (1)... Daha FazlaKonuEducation (4)Eğitim (4)Fen eğitimi (4)Science education (4)Electrodeposition (3)SEM (3)Anomalous codeposition (2)Blended learning (2)Current density (2)Electrolyte temperature (2)... Daha FazlaYayın Tarihi2013 (4)2015 (4)2018 (4)2019 (4)2012 (2)2014 (2)2016 (2)2017 (1)Mevcut Dosya(lar)Evet (23)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.