Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
An action research aiming to revealthe effects of paired reading on eliminating reading difficulties
(2019)
Bu çalışmada, okuma güçlüğü çeken bir öğrencinin okuma becerisini geliştirmede eşli
okuma yönteminin etkisi araştırılmıştır. Eylem araştırması deseni kullanılan bu
çalışma, 2016-2017 eğitim öğretim yılı ikinci döneminde ...
Sınıf ögretmenlerinin süreç temelli yazmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi
(Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2019)
Süreç temelli yazma yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme kuramı anlayışına göre önceden aşamalandırılmış
yazma sürecini öğretmenlerin bilişsel desteği ile düzenlemeyi hedeflemektedir. Süreç temelli yazma, öğrencinin
yazma ...
Sınıf dışı eğitim etkinliklerine yönelik öğrenci görüşleri
(Turkish Studies, 2019-06-10)
Bu araştırmanın amacı, ilkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde sınıf dışı eğitime dayalı gerçekleştirilen etkinliklere yönelik öğrenci görüşlerini incelemektir. Araştırmada, nitel araştırma desenlerinden olgubilim ...
Sosyal bilgiler dersi öğretim programındaki becerilerin 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitabında yer alan etkinlikler kapsamında incelenmesi
(The Journal of Academic Social Science Studies, 2019-12-31)
Bu araştırmanın amacı sosyal bilgiler dersi öğretim programındaki beceriler ile 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitabındaki etkinliklerin uyumunun incelenmesidir. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden doküman incelemesi ...