Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Ara 
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu
  • Ara
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 33, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Kırsal alanda yaşayanların somut olmayan kültürel miras aktarımına ilişkin bir inceleme: Bartın örneği 

Ünal, Fatma; Er, Harun; Gürel, Davut (Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Derneği, 2018)
Kültürel miras, birey lerin y üzy ıllarca insanlık y ararı için ürettiği ve geliştirdiği madd i ve manevi her türlü olguy u kap sar. Bu y önüy le kültürel miras insan zekâsının b ir göstergesi say ılabilir. Top lumların ...
Küçük Resim

Taslak sosyal bilgiler öğretim programına yönelik yapısal bir değerlendirme 

Gürel, Davut (Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği, 2017)
Bu çalışmada, 2017 taslak sosyal bilgiler öğretimi programının 2004 ve 2015 sosyal bilgiler öğretim programları ile karşılıklı olarak incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada nitel betimsel araştırma yaklaşımına dayalı olarak ...
Küçük Resim

Öğretmen adaylarının yazma eğilimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi 

Kansızoğlu, Hasan Basri; Akdoğdu, Eda; Güler, Tuğçe (2018)
Bu çalışmada öğretmen adaylarının yazma eğilimlerinin hangi yönde olduğu ve bu eğilimlerin bölüm ve cinsiyet değişkenlerine göre farklılaşma durumu araştırılmıştır. Bunun yanında öğretmen adaylarının anne-baba eğitim ...
Küçük Resim

Etkili konuşma öz yeterlik ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması 

Akdoğdu, Eda; Kansızoğlu, Hasan Basri (2017)
Öğretmenlerin bildiklerini aktarmada, öğrencilerine rehberlik etmede en önemli rolü iletişim oluşturmaktadır. İletişimin temelinde ise etkili ve güzel konuşma vardır. Bu nedenle öğretmen adaylarına güzel, doğru ve etkili ...
Küçük Resim

Dinlediğini anlama ve hatrılama düzeyi bilgilendirici metin türlerine göre farklılaşmakta mıdır? 

Kansızoğlu, Hasan Basri; Kemiksiz, Ömer; Sulak, Süleyman Erkam (2016)
Bireyin ilk öğrenme alanı olan ve bu yönüyle diğer dil becerilerine temel oluşturan dinleme, “öğretilebilir, geliştirilebilir, ölçülebilir ve değerlendirilebilir” olma özelliklerine karşın ihmal edilen bir beceri olarak ...
Küçük Resim

Türkçe öğretmeni adaylarının bilgi bilim inançları üzerine bir araştırma 

Kansızoğlu, Hasan Basri; Akdoğdu, Eda (2017)
İnsanların bilimsel bilginin doğasına, yapısına, bu bilginin nasıl oluşturulduğuna veya geliştirildiğine dair inanışları bilgi bilim inançlarını oluşturmaktadır. Bireysel ve toplumsal kaynaklı olabilen bu inançlar kişiden ...
Küçük Resim

The opinions of the local people of Hacıbektaş town about cultural tourism and Hacı Bektaş Veli 

Çetin, Turhan; Gürel, Davut (2017)
The Turkish philosopher Hacı Bektaş Veli who lived in 13th century in Sulucakarahöyük village of Nevşehir province assumed a very important role in the foundation of the Ottoman Empire and Turkification of Anatolia. The ...
Küçük Resim

2015 ve 2017 sosyal bilgiler öğretim programlarının somut olmayan kültürel miras unsurları açısından değerlendirilmesi 

Gürel, Davut; Çetin, Turhan (2018)
Somut olmayan kültürel miras, bir topluma kendini diğer toplumlardan ayıran özellikler kazandırmaktadır. Bu nedenle bu kültürün korunması ve geleceğe taşınabilmesi için ulusal veya uluslararası anlaşmalar yapılmaktadır. ...
Küçük Resim

Yazma eğilimi ölçeği’nin eğitim fakültesi bölümleri değişkenine göre ölçme eşdeğerliğinin belirlenmesi 

Akdoğdu, Eda; Kansızoğlu, Hasan Basri; Kansızoğlu, Akgün (2018)
Bu araştırmanın amacı, Piaza ve Siebert (2008) tarafından geliştirilen ve Türk kültürüne uyarlaması İşeri ve Ünal (2010) tarafından yapılan Yazma Eğilimi Ölçeği’nin öğretmen adayları örnekleminde bölüm değişkenine göre ...
Küçük Resim

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının özel alan yeterliliklerine yönelik farkındalıkları ve bu yeterliliklerin sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programı ile örtüşme düzeyi 

Tarman, Bülent; Gürel, Davut (2015)
Bu araştırma ile sosyal bilgiler öğretmen adaylarının özel alan yeterlilikleri ile aldıkları lisans programı arasında bir ilişkinin olup olmadığı belirlenmeye çalışılacaktır. Bu amaçla şu sorulara cevap aranacaktır: a. ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

DSpace@Bartın is member of:

Göz at

Tüm AlanlarBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarÖzdemir, Serpil (17)Gürel, Davut (9)Kansızoğlu, Hasan Basri (6)Akdoğdu, Eda (4)Çetin, Turhan (4)Er, Harun (2)Kemiksiz, Ömer (2)Sulak, Süleyman Erkam (2)Ünal, Fatma (2)Akkaya, Nevin (1)... Daha FazlaKonuTürkçe öğretmeni adayları (8)Eğitim (5)Sosyal bilgiler (5)Micro teaching (4)Mikro öğretim (4)Teaching Turkish as a foreign language (4)Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi (4)Kültür (3)Kültürel miras (3)Teacher candidates (3)... Daha FazlaYayın Tarihi2020 - 2022 (7)2011 - 2019 (26)Mevcut Dosya(lar)Evet (18)Hayır (15)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.