Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Uluslararasılaşma süreci kapsamında birleşme ve devralmalar: rekabet kurumu kararları üzerine bir araştırma
(Uluslararası İşletme ve Ekonomi Kongresi, 2016-06)
Bilindiği üzere, uluslararasılaşma veya yurt dışına açılma yöntemlerini, riski minimize etmek açısından sıraladığımızda, ihracat, ortaklıklar ve doğrudan yabancı yatırım şeklinde bir sıralama yapılabilir. ...
An investigation of the 2015 financial support programme areas of the development agecies in terms of regional development
(Gebze Teknik Üniversitesi, 2016)
Bir farklılaşma stratejisi olarak coğrafi işaretler ve Türkiye incelemesi
(Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 2016)
Ulusal kimlik, küresel kimlik ve tüketici kozmopolitanizminin yabancı ürün satınalma isteksizliğine etkisi
(Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2016-05-28)
Çalışmanın amacı, ulusal kimlik, küresel kimlik ve tüketici kozmopolitanizminin
yabancı ürün satınalma isteksizliği üzerine etkisini incelemektir. Çalışmada,
tanımlayıcı istatistikler, geçerlik ve güvenilirlik analizleri, ...
Competitiveness of tourism and the evaluation of Turkey according international tourism competitive criteria
(2016)
According to the data obtained from World Tourism Organization (WTO) in 2009, Turkiye ranked 8th with 25 million visitors and 9th with an income 22 billion US dollars among the countries ranking ...
Türkiye'nin kalkınma planlarında turizm politikası
(International Conference on Eurasian Economies, 2016-09)
Five-year development plans prepared by the Ministry of Development, formerly known as State Planning Organization (SPO), are the main policy documents indicating the growth Turkey will realize in economic, social and ...