Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Yayın tarihine göre Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu listeleme 
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Meslek Yüksekokulları
  • Bartın Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu
  • Yayın tarihine göre Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu listeleme
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Meslek Yüksekokulları
  • Bartın Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu
  • Yayın tarihine göre Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Yayın tarihi için Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu listeleme

Sırala:

Sıra:

Sonuçlar:

Toplam kayıt 13, listelenen: 1-13

  • başlık
  • yayın tarihi
  • gönderi tarihi
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • artan
  • azalan
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Küçük Resim

      Kriz iletişiminde reklamın kullanımı ve 2006 yılı kuş gribi krizi örneği 

      Kasapoğlu, Cihangir (Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
      Bu araştırmada kriz iletişiminde reklamın kullanım yöntemlerinin belirlenmesi ve 2006 yılında ortaya çıkan ?kuş gribi krizi?nde kullanılan kriz reklamı uygulamalarının iletişim etkinliğinin ölçümlenmesi amaçlanmaktadır.İlk ...
    • Küçük Resim

      Kent ve üniversiteden duyulan memnuniyet ve WOM niyeti üzerinde etkili olan faktörler 

      Başkol, Melih; Tokmak, Gizem; Kasapoğlu, Cihangir (International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 2015)
      Üniversiteler, özellikle gelişmekte olan şehirlerin ulusal ve uluslararası anlamda pazarlanması için oldukça etkili olan kurumlardır. Olumlu bir kent imajı ve üniversite imajı algısının, üniversitenin iç müşterisi olan ...
    • Küçük Resim

      Türk kamu yönetiminde halkla ilişkiler uygulamalarının incelenmesi 

      Akkaya, Yahya; Avcı, Özkan (Bülent Ecevit Üniversitesi, 2017-09)
      Bir işletme ile hedef kitle arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonu olarak tanımlanabilecek olan halkla ilişkiler artık özel sektörde olduğu kadar kamu yönetimi ...
    • Küçük Resim

      Türk kamu yönetiminde halkla ilişkiler sorunları 

      Akkaya, Yahya; Avcı, Özkan (Bülent Ecevit Üniversitesi, 2017-09)
      Halkla ilişkiler faaliyetinin bir işletme ile hedef kitlesi arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonu olduğu göz önünde bulundurulursa mevcut durum itibariyle Türk ...
    • Küçük Resim

      Meslek yüksekokullarının sorunları ve çözüm önerileri 

      Akkaya, Yahya; Sarı, Murat; Akçalı, Kadri; Bardak, Timuçin (Başkent Üniversitesi, 2017-10)
      Ülkemizde ön lisans düzeyinde eğitim 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 20. maddesinde düzenlenmiştir. İki yıllık süre ile eğitim veren meslek yüksekokulları yetişmiş ara eleman ihtiyacını karşılamada önemli bir yere ...
    • Küçük Resim

      Bandırma ve çevresi marka imajının oluşumuna yönelik yol haritası 

      Kasapoğlu, Cihangir (Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2018)
      Kentler ürünler, kurumlar, örgütler gibi markalaşmaya gereksinimi olan alanlardır. Kent imajının oluşumu için pazarlama iletişimi tekniklerinin geleneksel tekniklerden farklı bir yapısı bulunmaktadır. Kavaratzis (2004)’e ...
    • Küçük Resim

      Girişimcilik eğitiminin meslek yüksekokulları öğrencileri açısından öneminin ve gerekliliğinin incelenmesi 

      Akkaya, Yahya; Bardak, Timuçin; Akçalı, Kadri (Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 2018-03)
      Literatürde girişimci (müteşebbis), emek, sermaye ve doğal kaynaklar olarak belirtilen üretim faktörlerini, başkalarının ihtiyacını karşılayacak mal ve hizmetler üretmek üzere tedarik eden ve uygun şekilde birleştiren kimse ...
    • Küçük Resim

      Polis imajı: İmaj bileşenleri üzerine Erzurum ilinde bir uygulama 

      Geçikli, Fatma; Avcı, Özkan (Uluslararası Bilim, Kültür ve Spor Kongresi, 2018-04-27)
      Bireylerin temel hak ve özgürlüklerinin korunması ve toplumun düzen içerisinde yaşamını sürdürmesi için hukuk ilkeleri çerçevesinde güvenlik hizmeti sunmakla görevli olan polis, yaptığı görev itibariyle büyük ölçüde halkın ...
    • Küçük Resim

      İletişim engellerini ölçmeye yönelik bir araştırma: Bartın Üniversitesi örneği 

      Avcı, Özkan; Sürücü, Çağrı (IMASCON, 2018-11-25)
      Bireyler arasında çeşitli kanallar vasıtasıyla sözlü veya sözsüz olarak mesajların iletilmesi sürecinde aksaklıklar yaşanabilmektedir. Bu durumda kişilerarası iletişim sürecini engelleyen unsurlar ortaya çıkmaktadır. ...
    • Küçük Resim

      Sağlıklı iletişim kapsamında öğrencilerin empati düzeylerinin analizi: Bartın Üniversitesi örneği 

      Avcı, Özkan; Sürücü, Çağrı (Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2018-11-25)
      Kişilerarası ilişkilerde sağlıklı iletişim içerisinde olmak için bireylerin birbirlerinin ne hissettiklerini doğru bir şekilde anlaması önem arz etmektedir. Bu gibi durumlarda empati kurma becerisi ön plana çıkmaktadır. ...
    • Küçük Resim

      İstanbul şehir marka imajının İngilizce sosyal medya paylaşımları üzerinden kavram haritası yöntemiyle analizi 

      Kasapoğlu, Cihangir (Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
      Markaların mesajlarına maruz kalan tüketicilerin zihinlerine yerleşen çeşitli kavramlar başka kavramları da çağrıştırarak adeta bir ağ haline dönüşür. Marka yöneticileri ise stratejilerini bu çağrışımlar doğrultusunda ...
    • Küçük Resim

      Konaklama işletmeleri çalışanlarının iletişim becerileri üzerine bir araştırma 

      Avcı, Özkan; Sürücü, Çağrı (2024-05-19)
      İletişim, işletmelerin kültürünü oluşturmaktadır. Açık ve destekleyici iletişim ortamları, çalışanların kendilerini ifade etmelerini, fikirlerini paylaşmalarını ve işletmelerde daha mutlu ve motive olmalarını sağlamaktadır. ...
    • Küçük Resim

      Seyahat acentesi çalışanlarının sosyo-demografik özelliklerine bağlı olarak iletişim engellerinin karşılaştırılması 

      Sürücü, Çağrı; Avcı, Özkan (BZT Turan Akademi, 2024-06-08)
      Seyahat acenteleri, seyahat endüstrisinde kilit bir konuma sahiptir. Müşterilerin tatil planlarını organize etmek, uçuş ve konaklamalarını düzenlemek, onlara tur paketleri sunmak ve çeşitli seyahat hizmetlerini sağlamakla ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Göz at

      Tüm AlanlarBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye Göre

      Hesabım

      GirişKayıt

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.