Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Öğretmenlerin eğitsel internet kullanım öz-yeterlik inançlarının yaşam boyu öğrenme bağlamında incelenmesi
(2017)
Yaşam boyu öğrenme, eğitim sistemlerinde yaşanan değişimlerle birlikte öğretmenlerin bu değişimlere uyum sağlayabilmeleri, mesleki gelişimlerini devam ettirebilmeleri noktasında önemli bir yeterlik olarak karşımıza ...
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi
(2017)
Yaşam boyu öğrenme, gerek bilgi ve iletişim teknolojilerindeki (BİT) gelişmeler ve bunların eğitime yansıması, gerekse de pedagojik uygulamalardaki yenilikler gereği öğretmenlerin mesleki gelişimlerini sürdürmeleri noktasında ...
Öğretmenlerin internete yönelik epistemolojik inançlarının incelenmesi
(2016)
Bilgi ve bilmenin doğasına ilişkin inançlar olarak ifade edilen epistemolojik inançların, öğrencilerin anlama ve öğrenme, bilgi kaynağından yararlanma becerileri üzerinde belirleyici bir role sahip olduğu belirtilmektedir. ...
The study of the teachers’ problematic internet usage
(International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, 2016)
İnternetin hayatımız için sağlamış olduğu birçok yarar olmasına rağmen, internetin aşırı ve kontrolsüz kullanımı nedeniyle bireylerin sosyal ve bireysel hayatlarında karşılaşılan sorunları ortaya koyan alanyazında çeşitli ...
A review on the opinions of teachers about the development of computational thinking skills in K-12
(IGI Global, 2018)
Bu çalışmanın amacı, farklı branşlardan öğretmenlerin bilgi işlemsel düşünme becerilerinin tanımı hakkındaki görüşlerini yansıtarak, bu becerinin kazandırılması konusunda hangi yöntem ve araçların nasıl kullanılması ...