Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Üniversite öğrencilerinin Facebook gruplarındaki bilgi paylaşma davranışlarının incelenmesi
(2016)
Bilgi ve iletişim teknolojisindeki gelişmeler ortak bir ilgi, amaç ya da sorunlara sahip bireylere bir araya gelerek deneyimlerini ve bilgilerini paylaştıkları, yeni anlayışlar ve çözüm yolları üretebildikleri çeşitli ...
Öğretmenlerin internete yönelik epistemolojik inançlarının incelenmesi
(2016)
Bilgi ve bilmenin doğasına ilişkin inançlar olarak ifade edilen epistemolojik inançların, öğrencilerin anlama ve öğrenme, bilgi kaynağından yararlanma becerileri üzerinde belirleyici bir role sahip olduğu belirtilmektedir. ...
The study of the teachers' problematic internet usage
(2016)
Although the internet has many benefits for our lives, we encounter studies which reveals problems in one's social and individual lives due to excessive and uncontrolled usage of the internet. The excessive and uncontrolled ...
Revize edilmiş işlemsel uzaklık ölçeğinin uyarlama çalışması
(2016)
Bu araştırma kapsamında; revize edilmiş işlemsel uzaklık ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması ve ölçeğin geçerlilik ve güvenilirlik analizlerinin gerçekleştirilmesi amaçlanmıştır. Araştırma 227 üniversite öğrencisinden ...
Examining flipped classroom model from students' point of view
(International Conference on Education and New Learning Technologies, 2016)
Bilgi ve İletişim Teknolojileri alanındaki gelişmelere paralel olarak, eğitim alanında yeni öğretim yaklaşımları ortaya çıkmaktadır. Ters yüz sınıf modeli bu yaklaşımlar arasında yenilikçi bir öğretim yöntemi olarak kabul ...
Information security awareness of high school students
(International Conference on Education and New Learning Technologies, 2016)
Günümüzde hemen hemen her öğrencinin cep telefonu, bilgisayar ve internet teknolojilerine erişim imkânı bulunmaktadır. Öğrenciler onları sadece eğitim amacıyla değil, aynı zamanda bu teknolojileri hayatlarının bir parçası ...
Contribution of using e-portfolio system with peer and individual enhancing computer skills of students
(Society for Information Technology and Teacher Education, 2016)
Bu araştırma, e-portfolyo sisteminin akran ve bireysel öğretim yöntemleri ile öğrenim gören öğrencilerin bilgisayar becerilerinin geliştirilmesine katkısı ile ilgili öğrencilerin görüşlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. ...
The study of the teachers’ problematic internet usage
(International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, 2016)
İnternetin hayatımız için sağlamış olduğu birçok yarar olmasına rağmen, internetin aşırı ve kontrolsüz kullanımı nedeniyle bireylerin sosyal ve bireysel hayatlarında karşılaşılan sorunları ortaya koyan alanyazında çeşitli ...
The impact of transactive memory system and interaction platform in collaborative knowledge construction on social presence and self-regulation
(Taylor & Francis, 2016)
Bu araştırmanın amacı, bilgisayar destekli işbirlikli öğrenmede (BDİÖ) geçişken bellek sisteminin (GBS) ve etkileşim platformlarının öğrencilerin sosyal bulunuşluk algıları ve öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkilerini ...
Knowledge sharing behaviors in e-learning community: exploring the role of academic self-efficacy and sense of community
(ScienceDirect, 2016)
Bu araştırmanın amacı, e-öğrenme topluluğundaki üniversite öğrencilerinin, bilgi paylaşım davranışları (BPD), akademik öz-yeterlikleri (AÖ) ve topluluk hisleri (TH) arasındaki yapısal ilişkileri incelemektir. Araştırma, ...