Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
İnternete yönelik epistemolojik inanç ölçeğinin uyarlama çalışması
(Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2015-01-01)
Bu araştırmanın amacı, Hofer ve Pintrich (1997) tarafından ortaya konulan kişisel epistemolojik inançlar modeline dayalı olarak Bråten, Strømsø ve Samuelstuen (2005) tarafından geliştirilen ve daha sonra Strømsø ve Bråten ...
Sınıf yönetiminde dijital dönüşüm başladı! Yeşil bilişim bağlamında kablosuz görüntü aktarım teknolojilerinin kullanımı
(2015)
Dünyanın önde gelen teknoloji araştırma ve danışmanlık şirketlerinden biri olan Gartner firması 2015 yılında dünya çapında masaüstü ve dizüstü bilgisayar satışlarının 259 milyona, satılan tablet sayısının ise 233 milyona ...
Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi akademik yardım arama davranışlarının incelenmesi
(2015)
Eğitim ve öğretim kurumları gibi öğrenme ortamlarında öğrenciler, karşılaştıkları sorunların çözümlerine ilişkin en yakınlarında bulunan öğretmenlerinden, uzman olarak gördükleri kişilerden ya da akranlarından yardım ...
Bütünleşik fen teknoloji mühendislik matematik (stem) eğitimi: ilkokul ve ortaokullar için yansımaları
(Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 2015)
Teknoloji ve mühendislik bulunduğumuz yüzyılda ülkelerin gelişmesinde ve kalkınmasında önemli bir yere sahip olmakla beraber, sürdürülebilir ekonomik kalkınmanın lokomotifleri olarak görülmektedir. Bundan dolayıdır ki, ...
Cyberloafing as a barrier to the successful integration of information and communication technologies into teaching and learning environments
(ScienceDirect, 2015)
Mobil teknolojilerin ve kablosuz ağların kullanımının öğretme ve öğrenme ortamlarında kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte, araştırmalar öğrencilerin dersler sırasında siberaylaklık davranışı gösterme eğiliminde bulunduğunu ...
Cyber bullying and teachers’ awareness
(Emerald, 2015)
Amaç– Bu araştırmanın amacı, siber zorbalık konusunda öğretmenlerin farkındalık düzeylerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda günlük hayatlarında kişisel siber güvenlik konusu ile ilgili genel olarak öğretmenlerin ...