Browsing by Subject "Stratejik yönetim"
Now showing items 1-6 of 6
-
Fortune 500 Türkiye şirketlerinin kurumsal sosyal sorumluluğu üzerine bir içerik analizi
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Günümüzde küreselleşmeye bağlı olarak meydana gelen hızlı değişimler ve toplumun bilinçlenmesi neticesinde işletmelerin kar sağlamak için mal ve hizmet üretmek dışında sadece hissedarlara değil, tüm paydaşları kapsayan ... -
İşletmelerde stratejik yönetim uygulamaları ve yenilik performansı ilişkisi: Bartın ve Karabük illerindeki işletmeler üzerinde bir araştırma
(Bartın Üniversitesi, 2016)Bu çalışmada Bartın ve Karabük illerinde faaliyet gösteren sanayi işletmelerinin stratejik yönetim uygulamaları ele alınmış ve bu uygulamaların yenilik performansı ile olan ilişkisi ortaya konulmaya çalışılmıştır. Analiz ... -
Position approach and the examining of its validity within the scope of developing strategy and creating competitive advantage: a case of Turkey
(Bartın Üniversitesi, 2016)One of the success indicators of a company is its competitive advantage against the other companies. Even though there have been so many approaches being developed under the frame of strategic management in order ... -
Stratejik yönetim ile ilgili önemli kavramlar
(Artikel Akademi, 2021-12)Dünyada rekabetin artması ile birlikte stratejik yönetim anlayışı da kendisine daha çok uygulama alanı bulmuştur. Önceleri özel sektörde uygulansa da günümüzde hem kamuda hem de sivil toplum kuruluşlarında stratejik yönetim ... -
The effects of ethical leadership perceptions and personal characteristics on professional burnout levels of teachers
(Ural State University of Economics, 2020)The primary focus of the concept of ethical leadership is to form internal corporate ethical principles. The study examines whether there is a relationship between teachers’ ethical leadership and burnout levels, and whether ... -
Uşak tekstil sektörü GZFT (Swot) analizi
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Küreselleşme ile yaşanan hızlı teknolojik değişime işletmeler ayak uydururken aynı anda hem pazardaki konumlarını korumak hem de artan rekabet ortamında rakiplere karşı pazar payını yükseltmek zorundadır. Burada işletmelerin ...