• Mağaza atmosferinin satın alma niyetine etkisi: Ayakkabı mağazaları üzerinde bir araştırma 

      Eser, Mukaddes Alptekin (Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
      Giderek artan rekabet ortamı, işletmeleri sundukları ürün ve hizmetin farklılaşması dışında farklı alanlarda rekabetçi çözümler bulmaya itmektedir. İşletmelerin tüketicilere ulaşmasını sağlayan perakendeciler, mağaza ...
    • Satın alma davranışı üzerinde ambalajın etkisi 

      Gözübüyük, Hüseyin Şahin (Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
      Bartın Üniversitesi öğrencileri üzerinde yapılan bu araştırmanın amacı satın alma davranışı üzerinde ambalajın etkilerini ortaya koymaktır. Araştırma kapsamına ambalajın satın alma davranışını etkileyen faktörlere yönelik ...