• Satın alma davranışı üzerinde ambalajın etkisi 

      Gözübüyük, Hüseyin Şahin (Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
      Bartın Üniversitesi öğrencileri üzerinde yapılan bu araştırmanın amacı satın alma davranışı üzerinde ambalajın etkilerini ortaya koymaktır. Araştırma kapsamına ambalajın satın alma davranışını etkileyen faktörlere yönelik ...
    • Tüketicilerin ürün yerleştirmeye yönelik tutumlarının satın alma davranışına etkisi 

      Atav, Eda (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Günümüzde hızla değişen çevre koşulları ve teknolojik gelişmelerle beraber pazarlama ve reklam sektörü, öncelikli olarak hedef kitleye ulaşabilme ve farklılaşan tüketici ihtiyaçlarına cevap verebilme çabası içerisine ...