Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Enstitüler
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Enstitüler
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 97

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üst bilişsel matematiksel modelleme yeterliklerinin incelenmesi 

Kalaycı, Özlem (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-09-15)
Bu tez çalışmasının amacı ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üst bilişsel modelleme yeterliklerinin incelenmesidir. Ayrıca başarı seviye “düşük” ve “yüksek” gruplarda modelleme yeterliklerinin nasıl olduğunun ...
Thumbnail

Sesli düşünme stratejisinin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi 

Sönmez, Yasemin (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-07-17)
Okuma becerisi bilgi edinmenin en önemli kaynaklarından birisidir. Okumanın asıl amacı okuduğunu anlamadır. Okuduğunu anlama becerisinin nasıl geliştirileceğine dair süregelen tartışmalar ve araştırmalar okuduğunu anlama ...
Thumbnail

Yaşam boyu öğrenme bağlamında mental aritmetik eğitiminin öğrenci başarısına etkisi 

Demir, Nazan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-02-13)
Bu araştırmanın amacı yaşam boyu öğrenme bağlamında mental aritmetik eğitiminin öğrenci başarısına etkisini incelemektir. Araştırmada karma yöntem kullanılmıştır. Araştırma Bartın Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü 1. ...
Thumbnail

11. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersine yönelik tutumları ve özyeterlik inançları arasındaki ilişkiler 

Sevimbay, Aziz (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-12-26)
Araştırmanın amacı 11. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersine yönelik tutumları ve özyeterlik inançları arasındaki ilişkileri incelemektir. Araştırma ilişkisel tarama modeliyle yürütülmüştür. Araştırmanın çalışma grubunu ...
Thumbnail

Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sınavlarına ilişkin 9. sınıf öğrencilerinin görüşleri 

Akman, Ozan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-09-07)
Araştırmanın amacı, temel eğitimden ortaöğretime geçişte yapılmakta olan Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavlarına ilişkin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesidir. Araştırmada betimsel araştırma ...
Thumbnail

Beden eğitimi ve spor öğretmeni adaylarının beden eğitimi öğretim yeterliklerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi 

Varol, Serkan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-07-13)
Bu araştırmanın amacı; üniversitelerin beden eğitimi ve spor öğretmenliği bölümünde öğrenim gören son sınıf öğretmen adaylarının çeşitli değişkenlere göre beden eğitimi öğretim yeterliklerine ilişkin seviyelerini belirlemek ...
Thumbnail

İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin zihinsel sözlüğünü geliştirmede eğitsel oyunların etkisi 

Varan, Seda (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-07-14)
Duygu ve düşüncelerimizi karşı tarafa aktarabilmede en önemli unsur dildir. Bireyler etkili iletişim kurabilmek için dilini doğru kullanmalıdır. Sözlü iletişim sırasında sadece tekdüze kelimeler kullanılmamalı, açıklayıcı ...
Thumbnail

Aile eğitimi kurslarının yetişkin eğitimi bağlamında etkililiğinin değerlendirilmesi 

Ay, Ferhat (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015-08-28)
Bu araştırmanın amacı, Aile Eğitimi Programları kapsamında verilen kursların, katılımcı ebeveynlerin anne babalık davranışlarını ve becerilerini geliştirmesindeki katkılarının tespit edilmesi ve bu kursların yetişkin eğitimi ...
Thumbnail

Türkçe öğretmenlerinin mesleki etik davranışlarına ilişkin ortaokul öğrencilerinin görüşleri 

Tosunoğlu, Yurdagül (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-07-19)
Araştırmanın amacı, 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin Türkçe öğretmenlerinin mesleki etik davranışları hakkındaki görüşlerini incelemektir. Araştırmada karma yöntemin açıklayıcı deseni kullanılmıştır. Araştırmanın nicel ...
Thumbnail

Beden eğitimi ve spor dersinin down sendromlu çocukların ruhsal uyum düzeylerine etkisi 

Şenlik, Zeynel Abidin (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-05-22)
Bu çalışmada, beden eğitimi ve spor aktivitelerinin down sendromlu çocukların ruhsal uyum düzeylerine etkisinin olup olmadığını araştırmak amaçlanmıştır. Yaşları 07–18 yıl arası değişen katılımcılar, zihinsel engel düzeyi ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 10

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorÇoşkun, Mehmet (2)Abalı, Ahmet (1)Adabaş, Abdurrahman (1)Adatepe, Sadık (1)Adıyaman, Ayşe (1)Akbaş, Mehmet (1)Akdeniz, Cansu (1)Akman, Hacer (1)Akman, Ozan (1)Akçin, Bilgin (1)... View MoreSubject
Eğitim (97)
Education (92)Yaşam boyu öğrenme (15)Lifelong learning (13)Öğretmen adayları (9)Teacher candidates (8)Spor (6)Creative drama (5)Teachers (5)Yaratıcı drama (5)... View MoreDate Issued2019 (29)2018 (21)2017 (16)2023 (12)2016 (9)2022 (5)2015 (2)2021 (2)2020 (1)Has File(s)Yes (97)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.