Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Öğretmenlerin öz yönetimli öğrenme ve çevrimiçi öğrenmeye yönelik hazır bulunuşluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)
Çevrim içi öğrenmenin yaygınlaşması öz yönetimli öğrenmeye duyulan ihtiyacı beraberinde getirmiştir. Pandemi koşulları sebebiyle öğretmenler çevrim içi öğrenme platformlarını aktif bir şekilde kullanmak zorunda kalmıştır. ...
Üniversite öğrencilerinin algıladıkları belirsizlik düzeyi ile karar verme davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)
Bu araştırmanın temel amacı, üniversite öğrencilerinin çeşitli demografik özelliklere (cinsiyet, yaş, sınıf ve öğrenim görülen bölüm) göre pandemi öncesi ile sonrasında (pandemi etkisinin devam ettiği dönemdir) algıladıkları ...
Çocuk gelişimi bölümü üniversite öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme yeterlikleri ve öz-yönetimli öğrenme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)
Bu çalışmayla çocuk gelişimi bölümü lisans ve ön lisans öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme yeterlikleri ve öz yönetimli öğrenme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır. Ayrıca çocuk gelişimi öğrencilerinin, ...
Dijital ebeveynlik becerilerine yönelik veli ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)
Teknoloji çağıyla beraber ortaya çıkan dijital dünya, kullanıcısı olan her birey için olumlu ve olumsuz yanlar oluşturmaktadır. Bununla beraber çocuk kullanıcıların, bilişsel ve psikolojik anlamda olgunlaşmalarını henüz ...