Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Hayat boyu öğrenme sürecinde halk eğitimi merkezlerinin yaşadığı yönetsel sorunlar ve çözüm önerileri
(2014)
Bu araştırmada; hayat boyu öğrenme sürecinde Halk Eğitimi Merkezi yöneticilerinin yaşadığı yönetsel sorunlar ve önerdikleri çözüm önerileri ele alınmıştır. Çalışmanın evrenini 2013–2014 eğitim-öğretim yılında Ülkemizin her ...
Ön lisans öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile yaşam boyu öğrenme anahtar yeterlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu araştırmanın amacı ön lisans üniversite öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin yaşam boyu öğrenme anahtar yeterlik düzeyleri ve demografik değişkenlere (cinsiyet, öğrenim gördüğü meslek yüksekokulu türü, öğrenim ...
Halk eğitimi merkezi kurslarının başarılı yaşlanmaya etkisinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020)
Yaşlılık, yaşam boyu olgunlaşmayı ve tecrübe edinmeyi ifade etmektedir. Yaşlılık doğal akışın getirdiği bir süreç olarak yaşamın kaçınılmaz bir sonudur. İnsanlar doğar büyür, yaş alır ve hayatlarını tamamlar. Yaşlılık ...
Dijital ebeveynlik becerilerine yönelik veli ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)
Teknoloji çağıyla beraber ortaya çıkan dijital dünya, kullanıcısı olan her birey için olumlu ve olumsuz yanlar oluşturmaktadır. Bununla beraber çocuk kullanıcıların, bilişsel ve psikolojik anlamda olgunlaşmalarını henüz ...