Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorMustafa Kocaarslan,Hayati Akyol,Firdevs Gunes
dc.date.accessioned2023-02-10T12:31:27Z
dc.date.available2023-02-10T12:31:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier10.16986/HUJE.2016016670
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.16986/HUJE.2016016670
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/10543
dc.sourceHACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
dc.subjectEducation
dc.titleThe Impact of Teaching Mental Imagery on Reading Comprehension, Reading Attitude, and Vividness of Mental Imagery Skills of 4th Graders
dc.typeArticle
dc.identifier.volume32
dc.identifier.issue1


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster