Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYılmaz, Ramazan
dc.contributor.authorYılmaz, Şengül
dc.date.accessioned2019-04-26T07:27:49Z
dc.date.available2019-04-26T07:27:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/1097
dc.description.abstractGünümüzde e-öğrenme öğrenciler, eğitimciler kadar sağlık profesyonelleri için de önemli bir hale gelmeye başlamıştır. Sağlık profesyonelleri mesleki bilgilerini güncelleme, yeni karşılaştıkları problem durumlarını çözümler üretme, yaşam boyu öğrenmelerini sürdürme gibi birçok nedenden ötürü e-öğrenmeye yönelebilmektedir. Bununla birlikte sağlık profesyonellerinin e-öğrenmeden etkin olarak yararlanabilmelerinde e-öğrenmeye hazırbulunuşluk durumlarının yüksek olması önemlidir. Bu çalışmanın amacı sağlık profesyonellerinin e-öğrenmeye hazırbulunuşluk durumlarını incelemektedir. Araştırma Türkiyenin batısındaki bir il merkezinde görev yapan 244 sağlık profesyoneli ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmada veriler demografik bilgiler formu ve e-öğrenmeye hazırbulunuşluk ölçeği ile elde edilmiştir. Elde edilen bulgulara göre sağlık personellerinin e-öğrenmeye yönelik hazırbulunuşluk durumlarının yüksek olduğu tespit edilmiştir. Cinsiyet ve mesleki hizmet yılına göre sağlık profesyonellerinin e-öğrenmeye hazırbulunuşluk durumları arasında anlamlı bir fark bulunmamıştır. Eğitim düzeyi açısından karşılaştırıldığında lisansüstü eğitim yapmış sağlık profesyonelleri ile önlisans mezunu sağlık profesyonelleri arasında anlamlı farklılık olduğu ve lisansüstü eğitim alanların e-öğrenmeye yönelik hazırbulunuşluk durumlarının daha yüksek olduğu görülmüştür. Araştırmadan elde edilen bulgular doğrultusunda sağlık profesyonellerinin öğrenmeye hazırbulunuşluk durumlarının geliştirilebilmesi için çeşitli önerilerde bulunulmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectE-öğrenmeen_US
dc.subjectSağlık profesyonellerien_US
dc.subjectE-öğrenmeye hazırbulunuşluken_US
dc.titleSağlık profesyonellerinin e-öğrenmeye hazırbulunuşluk durumlarının incelenmesien_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journal7th Cyprus International Conference on Educational Research (CYICER-2018)en_US
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümüen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster