Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBurçin Gokkurt Ozdemir,Omer Sahin,Kani Basibuyuk,Emrullah Erdem,Yasin Soylu
dc.date.accessioned2023-02-10T12:36:11Z
dc.date.available2023-02-10T12:36:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier10.21890/ijres.327899
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.21890/ijres.327899
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/11322
dc.sourceInternational Journal of Research in Education and Science
dc.subjectEducation
dc.titleDevelopment of pedagogical content knowledge of classroom teachers on the numbers in terms of two components
dc.typeArticle
dc.identifier.volume3
dc.identifier.issue2


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster