Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEmrullah Erdem,Burçin Gökkurt,Ömer Şahin,Kani Başıbüyük,Tuğba Nergiz,Yasin Soylu
dc.date.accessioned2023-02-10T12:36:37Z
dc.date.available2023-02-10T12:36:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier10.15516/cje.v17i1.830
dc.identifier.issn1848-5197
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.15516/cje.v17i1.830
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/11382
dc.sourceCroatian Journal of Education
dc.subjectEducation
dc.titleExamining prospective middle school mathematics teachers’ modelling skills of multiplication and division in fractions
dc.typeArticle
dc.identifier.volume17
dc.identifier.issue1


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster