Probleme dayali ögrenme yönteminin ögrencilerin kimya dersine karsi motivasyonlarina ve ögrenme stratejilerine etkisi
dc.date.accessioned | 2023-02-10T12:36:52Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T12:36:52Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier | 0 | |
dc.identifier.issn | 13046020 | |
dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/11415 | |
dc.source | Journal of Turkish Science Education | |
dc.subject | - | |
dc.title | Probleme dayali ögrenme yönteminin ögrencilerin kimya dersine karsi motivasyonlarina ve ögrenme stratejilerine etkisi | |
dc.type | Article | |
dc.identifier.volume | 9 | |
dc.identifier.issue | 1 |
Bu öğenin dosyaları:
Dosyalar | Boyut | Biçim | Göster |
---|---|---|---|
Bu öğe ile ilişkili dosya yok. |