Konu "Eğitim" için Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Derste etkileşimli tahta kullanımına yönelik tutum ile derse etkin katılım arasındaki ilişkinin incelenmesi
(2017)FATİH Projesi olarak bilinen Fırsatları Artırma ve Teknolojiyi İyileştirme Hareketi Projesi kapsamında Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda donanımsal anlamda yeni teknolojiler sınıf ortamlarına entegre edilmeye ... -
Ortaokul öğrencileri için ters yüz öğrenme hazırbulunuşluk ölçeğinin Türkçeye uyarlanması
(Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 2017-11-05)Bu çalışmada amaç ortaokul öğrencilerinin eğitimde ters yüz öğrenme hazırbulunuşluklarını ölçmek için geçerli ve güvenilir bir Türkçe ölçeği alanyazına kazandırmaktır. Bu bağlamda Hao (2016b) tarafından geliştirilen ortaokul ... -
Öğretmen adaylarının hayat boyu öğrenme eğilimleri ile kendi kendine öğrenme hazırbulunuşlukları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(EJER Congress 2019, 2019)Günümüz toplumlarında ve eğitim sisteminde, bireylerin hayat boyu öğrenme becerilerine sahip olması, değişen toplumsal ve eğitimsel koşullara uyum sağlanabilmesi için önemlidir. Bireylerin hayat boyu öğrenen bireyler ... -
Öğretmenlerin bakışıyla öğretmenlerde tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi
(Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017-12-05)Bu çalışmada öğretmenlerde tükenmişlik düzeyleri ile ilgili genel durumun öğretmenlerin bakışıyla ortaya konması ve tükenmişlik düzeyi ile çeşitli demografik değişkenler arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmaktadır. ... -
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi
(2017)Yaşam boyu öğrenme, gerek bilgi ve iletişim teknolojilerindeki (BİT) gelişmeler ve bunların eğitime yansıması, gerekse de pedagojik uygulamalardaki yenilikler gereği öğretmenlerin mesleki gelişimlerini sürdürmeleri noktasında ... -
Ters yüz öğrenme modeli: uygulamada karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
(II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)Evde ders sınıfta uygulama şeklinde de ifade edilen ters yüz öğrenme modeli öğrencinin sınıf dışında/evde özellikle ders videolarını izleyerek derslerine çalıştığı ve ardından sınıf ortamında aktif öğrenme yöntemleri ...