Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAhmet Berk Ustun,Ke Zhang,Fatma Gizem Karaoglan-Yilmaz,Ramazan Yilmaz
dc.date.accessioned2023-02-10T12:54:17Z
dc.date.available2023-02-10T12:54:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier10.1080/15391523.2022.2040401
dc.identifier.issn1945-0818
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1080/15391523.2022.2040401
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/11596
dc.sourceJOURNAL OF RESEARCH ON TECHNOLOGY IN EDUCATION
dc.subjectComputer Science Applications
dc.titleLearning analytics based feedback and recommendations in flipped classrooms: an experimental study in higher education
dc.typeArticle
dc.identifier.volume0
dc.identifier.issue0


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster