Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorNilufer Atman Uslu,Hatice Yildiz Durak
dc.date.accessioned2023-02-10T12:54:28Z
dc.date.available2023-02-10T12:54:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier10.1016/j.lmot.2022.101804
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1016/j.lmot.2022.101804
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/11750
dc.sourceLEARNING AND MOTIVATION
dc.subjectDevelopmental and Educational Psychology
dc.titlePredicting learner autonomy in collaborative learning: The role of group metacognition and motivational regulation strategies
dc.typeArticle
dc.identifier.volume78
dc.identifier.issue0


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster