Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorHatice Yildiz Durak
dc.date.accessioned2023-02-10T12:56:33Z
dc.date.available2023-02-10T12:56:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier10.1007/s10758-018-9391-y
dc.identifier.issn2211-1670
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1007/s10758-018-9391-y
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/12538
dc.sourceTECHNOLOGY KNOWLEDGE AND LEARNING
dc.subjectComputer Science Applications
dc.titleThe Effects of Using Different Tools in Programming Teaching of Secondary School Students on Engagement, Computational Thinking and Reflective Thinking Skills for Problem Solving
dc.typeArticle
dc.identifier.volume25
dc.identifier.issue1


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster