Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorOzlem Dogan Temur,Gokhan Ozsoy,Sedat Turgut
dc.date.accessioned2023-02-10T12:57:11Z
dc.date.available2023-02-10T12:57:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier10.1007/s11858-019-01069-1
dc.identifier.issn1863-9704
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1007/s11858-019-01069-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/12690
dc.sourceZDM-MATHEMATICS EDUCATION
dc.subjectGeneral Mathematics
dc.titleMetacognitive instructional behaviours of preschool teachers in mathematical activities
dc.typeArticle
dc.identifier.volume51
dc.identifier.issue4


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster