Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorFatma Gizem Karaoglan Yilmaz,Hafize Keser
dc.date.accessioned2023-02-10T13:00:07Z
dc.date.available2023-02-10T13:00:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier10.1016/j.compedu.2016.01.006
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2016.01.006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/13243
dc.sourceCOMPUTERS & EDUCATION
dc.subjectEducation
dc.titleThe impact of reflective thinking activities in e-learning: A critical review of the empirical research
dc.typeArticle
dc.identifier.volume95
dc.identifier.issue0


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster