Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorOmer Sahin,Burcin Gokkurt,Yasin Soylu
dc.date.accessioned2023-02-10T13:00:08Z
dc.date.available2023-02-10T13:00:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier10.1080/0020739X.2015.1092178
dc.identifier.issn1464-5211
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1080/0020739X.2015.1092178
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/13247
dc.sourceINTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
dc.subjectApplied Mathematics
dc.titleExamining prospective mathematics teachers' pedagogical content knowledge on fractions in terms of students' mistakes
dc.typeArticle
dc.identifier.volume47
dc.identifier.issue4


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster