Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAyla Cetin-Dindar,Zubeyde Demet Kirbulut,Yezdan Boz
dc.date.accessioned2023-02-10T13:01:13Z
dc.date.available2023-02-10T13:01:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier10.1080/02619768.2014.944614
dc.identifier.issn1469-5928
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1080/02619768.2014.944614
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/13412
dc.sourceEUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
dc.subjectEducation
dc.titleModelling between epistemological beliefs and constructivist learning environment
dc.typeArticle
dc.identifier.volume37
dc.identifier.issue4


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster