Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCemal Tosun,Yavuz Taskesenligil
dc.date.accessioned2023-02-10T13:02:02Z
dc.date.available2023-02-10T13:02:02Z
dc.date.issued2013
dc.identifier10.1039/c2rp20060k
dc.identifier.issn1756-1108
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1039/c2rp20060k
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/13529
dc.sourceCHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
dc.subjectEducation
dc.titleThe effect of problem-based learning on undergraduate students' learning about solutions and their physical properties and scientific processing skills
dc.typeArticle
dc.identifier.volume14
dc.identifier.issue1


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster