Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEmine KUTLU,Hasan BAKIRCI,Yilmaz KARA
dc.date.accessioned2023-02-10T13:19:22Z
dc.date.available2023-02-10T13:19:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier10.17275/per.22.64.9.3
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.17275/per.22.64.9.3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/13954
dc.sourceParticipatory Educational Research
dc.subjectDevelopmental and Educational Psychology
dc.titleSTEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
dc.typeArticle
dc.identifier.volume9
dc.identifier.issue3


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster