Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEda Akdoğdu,Salih Uşun
dc.date.accessioned2023-02-10T13:19:24Z
dc.date.available2023-02-10T13:19:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier10.17051/ilkonline.2017.304738
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.17051/ilkonline.2017.304738
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/13985
dc.sourceElementary Education Online
dc.subjectEducation
dc.titleEvaluation of classroom teaching undergraduate program in accordance with the pre-service teachers’ opinions using context, input, process, product (CIPP) model
dc.typeArticle
dc.identifier.volume16
dc.identifier.issue2


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster