FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM TASARIMININ ÖĞRENCILERIN BILIŞÜSTÜ BECERILERINE VE MATEMATIK AKADEMIK BAŞARILARINA ETKISI
dc.contributor.author | fatih taş, nur sirmaci | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T13:19:26Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T13:19:26Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier | 10.17556/erziefd.312251 | |
dc.identifier.issn | 2148-7758 | |
dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.17556/erziefd.312251 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/14017 | |
dc.source | Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | |
dc.subject | Pulmonary and Respiratory Medicine | |
dc.title | FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM TASARIMININ ÖĞRENCILERIN BILIŞÜSTÜ BECERILERINE VE MATEMATIK AKADEMIK BAŞARILARINA ETKISI | |
dc.type | Article | |
dc.identifier.volume | 0 | |
dc.identifier.issue | 0 |
Bu öğenin dosyaları:
Dosyalar | Boyut | Biçim | Göster |
---|---|---|---|
Bu öğe ile ilişkili dosya yok. |