Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorşeyda çavuş, çetin semerci
dc.date.accessioned2023-02-10T13:19:35Z
dc.date.available2023-02-10T13:19:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier0
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/14140
dc.sourceBartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
dc.subject-
dc.titleTAM ÖĞRENME MODELINE DAYALI HAZIRLANAN “ BILINÇLI TÜKETICI ARITMETIĞI” DERS PLANLARININ ÖĞRENCILERIN AKADEMIK BAŞARISINA ETKISI
dc.typeArticle
dc.identifier.volume0
dc.identifier.issue0


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster