TAM ÖĞRENME MODELINE DAYALI HAZIRLANAN “ BILINÇLI TÜKETICI ARITMETIĞI” DERS PLANLARININ ÖĞRENCILERIN AKADEMIK BAŞARISINA ETKISI
dc.contributor.author | şeyda çavuş, çetin semerci | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T13:19:35Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T13:19:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier | 0 | |
dc.identifier.issn | 0 | |
dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/14140 | |
dc.source | Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi | |
dc.subject | - | |
dc.title | TAM ÖĞRENME MODELINE DAYALI HAZIRLANAN “ BILINÇLI TÜKETICI ARITMETIĞI” DERS PLANLARININ ÖĞRENCILERIN AKADEMIK BAŞARISINA ETKISI | |
dc.type | Article | |
dc.identifier.volume | 0 | |
dc.identifier.issue | 0 |
Bu öğenin dosyaları:
Dosyalar | Boyut | Biçim | Göster |
---|---|---|---|
Bu öğe ile ilişkili dosya yok. |