Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorayse derya isik
dc.date.accessioned2023-02-10T13:19:44Z
dc.date.available2023-02-10T13:19:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier10.37217/tebd.655873
dc.identifier.issn2459-1912
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.37217/tebd.655873
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/14234
dc.sourceTürk Eğitim Bilimleri Dergisi
dc.subject-
dc.titleKWL (NE BILIYORUM? NE ÖĞRENMEK ISTIYORUM? NE ÖĞRENDIM?) STRATEJISININ İLKOKUL 3.SINIF ÖĞRENCILERININ OKUDUĞUNU ANLAMA BAŞARILARINA ETKISI
dc.typeArticle
dc.identifier.volume0
dc.identifier.issue0


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster