Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authordavut gürel
dc.date.accessioned2023-02-10T13:20:16Z
dc.date.available2023-02-10T13:20:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier0
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/14493
dc.sourceAhi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
dc.subject-
dc.titleSINIF VE SOSYAL BILGILER ÖĞRETMENLERININ İLKOKUL 4. SINIF İNSAN HAKLARI, YURTTAŞLIK VE DEMOKRASI DERSINE YÖNELIK GÖRÜŞLERININ KARŞILIKLI OLARAK İNCELENMESI
dc.typeArticle
dc.identifier.volume0
dc.identifier.issue0


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster