dc.contributor.author | emrullah yilmaz, burhan akpinar | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T13:20:41Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T13:20:41Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier | 10.17240/aibuefd.2020..-645270 | |
dc.identifier.issn | 0 | |
dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.17240/aibuefd.2020..-645270 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/14643 | |
dc.source | Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | |
dc.subject | Applied Mathematics | |
dc.title | GÜÇLÜ YÖN TEMELLİ YAKLAŞIM VE DEVAM AKADEMİK BAŞARI VE YABANCI DİL ÖĞRENME MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ | |
dc.type | Article | |
dc.identifier.volume | 2 | |
dc.identifier.issue | 20 | |