Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorsemanur kandil
dc.date.accessioned2023-02-10T13:21:44Z
dc.date.available2023-02-10T13:21:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier0
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/14949
dc.sourceSDU International Journal of Educational Studies
dc.subject-
dc.titleORTAOKUL MATEMATIK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ONDALIK GÖSTERIMLERLE ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMLERINDE KULLANDIKLARI HESAPLAMAYA DAYALI STRATEJILER
dc.typeArticle
dc.identifier.volume2
dc.identifier.issue4


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster