PROGRAMLAMA ÖĞRETIM SÜRECINDE ÜSTÜN YETENEKLI İLKOKUL ÖĞRENCILERININ GÖRÜŞLERININ İNCELENMESI
dc.contributor.author | hatice yildiz durak, tolga güyer | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T13:23:32Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T13:23:32Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier | 10.30964/auebfd.466922 | |
dc.identifier.issn | 0 | |
dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.30964/auebfd.466922 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/15344 | |
dc.source | Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi | |
dc.subject | - | |
dc.title | PROGRAMLAMA ÖĞRETIM SÜRECINDE ÜSTÜN YETENEKLI İLKOKUL ÖĞRENCILERININ GÖRÜŞLERININ İNCELENMESI | |
dc.type | Article | |
dc.identifier.volume | 1 | |
dc.identifier.issue | 52 |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |