Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorhatice yildiz durak, tolga güyer
dc.date.accessioned2023-02-10T13:23:32Z
dc.date.available2023-02-10T13:23:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier10.30964/auebfd.466922
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.30964/auebfd.466922
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/15344
dc.sourceAnkara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
dc.subject-
dc.titlePROGRAMLAMA ÖĞRETIM SÜRECINDE ÜSTÜN YETENEKLI İLKOKUL ÖĞRENCILERININ GÖRÜŞLERININ İNCELENMESI
dc.typeArticle
dc.identifier.volume1
dc.identifier.issue52


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster