OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
dc.contributor.author | hülya gülay ogelman, fatma demi̇rci̇, hande güngör | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T13:24:04Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T13:24:04Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | 10.24315/tred.887072 | |
dc.identifier.issn | 0 | |
dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.24315/tred.887072 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/15442 | |
dc.source | Trakya Eğitim Dergisi | |
dc.subject | - | |
dc.title | OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | |
dc.type | Article | |
dc.identifier.volume | 1 | |
dc.identifier.issue | 12 |
Bu öğenin dosyaları:
Dosyalar | Boyut | Biçim | Göster |
---|---|---|---|
Bu öğe ile ilişkili dosya yok. |