dc.contributor.author | nilüfer kahraman, derya akbaş, esra sözer | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T13:25:22Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T13:25:22Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier | 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-459831 | |
dc.identifier.issn | 0 | |
dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.17240/aibuefd.2019.19.43815-459831 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/15662 | |
dc.source | Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | |
dc.subject | - | |
dc.title | BİLİŞSEL OLMAYAN ÖĞRENME DURUM VE SÜREÇLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE BOYLAMSAL YAKLAŞIMLAR: DUYGU CETVELİ UYGULAMASI ÖRNEĞİ | |
dc.type | Article | |
dc.identifier.volume | 1 | |
dc.identifier.issue | 19 | |