DOĞRUDAN ÖĞRETİM MODELİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNE ETKİSİ
dc.contributor.author | yasemin kuşdemi̇r, firdevs güneş | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T13:26:12Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T13:26:12Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier | 10.21764/efd.13518 | |
dc.identifier.issn | 0 | |
dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.21764/efd.13518 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/15786 | |
dc.source | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | |
dc.subject | - | |
dc.title | DOĞRUDAN ÖĞRETİM MODELİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNE ETKİSİ | |
dc.type | Article | |
dc.identifier.volume | 32 | |
dc.identifier.issue | 1 |
Bu öğenin dosyaları:
Dosyalar | Boyut | Biçim | Göster |
---|---|---|---|
Bu öğe ile ilişkili dosya yok. |