PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENIN KIMYA EĞITIMINDE KULLANIMINA YÖNELIK MAKALELERIN BIBLIYOMETRIK VE BETIMSEL İÇERIK ANALIZLERI
dc.contributor.author | cemal tosun, erdal şenocak, yavuz taşkesenli̇gi̇l | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T13:26:20Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T13:26:20Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | 10.37995/jotcsc.926720 | |
dc.identifier.issn | 2459-1734 | |
dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.37995/jotcsc.926720 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/15806 | |
dc.source | Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi | |
dc.subject | - | |
dc.title | PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENIN KIMYA EĞITIMINDE KULLANIMINA YÖNELIK MAKALELERIN BIBLIYOMETRIK VE BETIMSEL İÇERIK ANALIZLERI | |
dc.type | Article | |
dc.identifier.volume | 2 | |
dc.identifier.issue | 6 |
Bu öğenin dosyaları:
Dosyalar | Boyut | Biçim | Göster |
---|---|---|---|
Bu öğe ile ilişkili dosya yok. |