Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorcemal tosun, erdal şenocak, yavuz taşkesenli̇gi̇l
dc.date.accessioned2023-02-10T13:26:20Z
dc.date.available2023-02-10T13:26:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier10.37995/jotcsc.926720
dc.identifier.issn2459-1734
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.37995/jotcsc.926720
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/15806
dc.sourceTurkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
dc.subject-
dc.titlePROBLEME DAYALI ÖĞRENMENIN KIMYA EĞITIMINDE KULLANIMINA YÖNELIK MAKALELERIN BIBLIYOMETRIK VE BETIMSEL İÇERIK ANALIZLERI
dc.typeArticle
dc.identifier.volume2
dc.identifier.issue6


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster