dc.contributor.editor | Saban, Metin | |
dc.contributor.other | Ceyhan, İsmail Fatih | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T09:42:23Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T09:42:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Saban, M. (Eds.). (2024). 11. Uluslararası Muhasebe ve Finans Araştırmaları Kongresi: Bildiri özetleri kitabı (27-29 Eylül 2024). Bartın Üniversitesi. | tr_TR |
dc.identifier.isbn | 9786059895224 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/16488 | |
dc.description.abstract | In 2018, it announced the 2023 Education Vision, which was introduced by the Ministry of National Education with the slogan "Strong Tomorrows, Strong Turkey", which is a road map in the field of education. The main purpose of the vision is to train sensitive, high-quality, moral people who can meet the skills of the age, and to develop and revise the education system. This study was carried out in order to reveal the results by researching the opinions of the candidates of accounting profession who received accounting education in Çorum between the years 2018-2022, about the vocational education processes and the accounting profession, in line with the 2023 Education Vision Vocational Education predictions. In the study, a sample was selected from among the profession candidates who received accounting education in secondary education institutions in Çorum Center by stratified sampling method and their opinions were taken with the survey technique. The obtained data, were processed through the IBM SPSS v.6 program. | tr_TR |
dc.description.abstract | 2018 yılında Milli Eğitim Bakanlığı tarafından “Güçlü Yarınlar Güçlü Türkiye” sloganıyla tanıtılan, eğitim alanında yol haritası niteliğindeki 2023 Eğitim Vizyonu’nun duyurusunu yapmıştır. Vizyonun esas amacı, çağın becerilerini karşılayabilecek, kültürüne bağlı, hassas, kaliteli, ahlaklı insanlar yetiştirilmesi ve eğitim sisteminin geliştirilerek revize edilmesidir. Bu çalışma, 2018-2022 yılları arasında Çorum ilinde muhasebe eğitimi alan muhasebe meslek adaylarının, mesleki eğitim süreçleri ve muhasebe mesleği hakkındaki görüşlerinin, 2023 Eğitim Vizyonu Mesleki Eğitim öngörüleri doğrultusunda araştırılarak, sonuçların ortaya konulması amacıyla yapılmıştır. Çalışmada, Çorum Merkez’de ortaöğretim kurumlarında muhasebe eğitimi alan meslek adayları arasından, tabakalı örneklem seçimi yöntemiyle örneklem seçilmiş ve anket tekniği ile görüşleri alınmıştır. Elde edilen veriler, IBM SPSS v.26 programı aracılığıyla işlenmiştir. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Bartın Üniversitesi | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | tr_TR |
dc.subject | Muhasebe | tr_TR |
dc.subject | Finans | tr_TR |
dc.subject | Accounting | tr_TR |
dc.subject | Finance | tr_TR |
dc.subject | Vocational education | tr_TR |
dc.subject | Vision | tr_TR |
dc.subject | Career candidate | tr_TR |
dc.subject | Mesleki eğitim | tr_TR |
dc.subject | Vizyon | tr_TR |
dc.subject | Kariyer adayı | tr_TR |
dc.title | 11. Uluslararası muhasebe ve finans araştırmaları kongresi : Bildiri özetleri kitabı, 27-29 Eylül 2024, Bartın | tr_TR |
dc.title.alternative | 11th. International congress on accounting and finance research | tr_TR |
dc.type | conferenceObject | tr_TR |
dc.contributor.department | Bartın Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü | tr_TR |
dc.contributor.authorID | - | tr_TR |