Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKöycü, Erdoğan
dc.date.accessioned2019-08-29T06:10:04Z
dc.date.available2019-08-29T06:10:04Z
dc.date.issued2017-04-17
dc.identifier.urihttp://isamveri.org/pdfdrg/D184493/2017/2017_KOYCUE.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/1812
dc.description.abstractİnsanın yaratılışından bugiüne kadar değer kavramı hep var olagelmiştir. 1995 yılından itibaren sistematize edilmeye başlayan Değerler Eğitimi, bugün ilkokulundan üniversiteye kadar her kademe verilmektedir. 2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlkögretim İDKAB Bölümünde verdiğimiz Değerler Eğitimi dersinde en çok öne çıkan kavramlar sırasıyla sevgi, saygı ve ahlâk kavramlarıdır. Sevgi ve saygı kavramı uygulamış olduğumuz ankette de 1 ve 2. sırayı alınca Bartın Üniversitesi İslami ilimler Fakültesi Uluslararası Terör ve İslamofobi Sempozyumunda Değerler Eğitiminde Sevgi ve Saygı Oğretimi Bağlamında Hadislerin Rolü adı altında bir tebliğ sunmanın faydalı olacağı düşüncesinden hareketle bu tebligğ hazırladık. Terör ve İslamofobi kavramlarının, Miüsliimanları yaşadığı toplumdan tecrid edip, onlara zarar vermek amacıya Batının sinsi bir plan ve projesinin ürünüdür İslam kelimesinin manası teslimiyet ve güveni; Müslüman kelimesi ise selametin kaynağı olan kendisine güvenilebilecek, kişileri tavsif için kullanılmıştır. İslam, sevginin, saygının, adâletin, barışın ve muhabbetin billurlaştığı bir dindir. lslam'ın tasvip etmediği nefret ise sevginin, saygının, adâlet, barışın ve ve muhabbetin asliyetinden ve safiyetinden çok uzak olan zulmün, kargaşanın tezâhürleridir. İnsanığın bugün içine düştüğü huzursuzluğun ve givensizligin ana kaynağı, değerlerimizden sevgi ve saygıdan uzaklık, nefret ve kinin hâkimiyetidir. Değerler Eğitiminde en önemli yeri işgal eden sevgi ve saygı oğretimi bağlamında hadislerin rolünün üniversite eğitimi müfredat programında önemli bir yere sahip olduğundan şüphemiz yoktur. Tebliğimiz de bu husûsusun aydınlatılmasında bir nebze fayda sağlıyacaktrr.en_US
dc.description.abstractConcept of value has always existed from the creation of man to today. Values Education which started to be systematized since 1995 is given every level from primary school to university. The most prominent concepts in the Value Education of Education course that we give at the Primary Education of Religion Culture and Education of Ethics in Bartın University Faculty of Education in 2013 and in 2014 are the concepts of love, respect and morality respectively. We prepared this paper with the thought that it would be useful to present a communication under the name of the role of the hadiths in the context of love and education in the Values Education in the International Terror and Islamophobia Symposium at the Bartm University Islamic Sciences Faculty in the frrst and second surveys on the concepts of love and respect. The concepts of terrorism and Islamophobia are the products of an insidious plan and project of the West in order to isolate and hann muslims from their communities. The meaning of the Islamic word, the surrender and confidence of the muslim vocabulary is used to describe the person who can be relied upon as the source of the salvation. Islam is a religion that is shaped by love, respect, honor, peace and love. The hatred that Islam does not approve is the manifestations of persecution, turmoil, love, respect, justice, peace and love that are far from its realness and purity. he main source of uneasiness and insecurity that humanity has fallen into today is the distance from love and disrespect to our values, the domination of hatred and hatred. Values can't be denied hadiths's role on the context of love and respect teaching, which occupies the most important place in education, has an important place in the university education curriculum. Our communique will provide some benefit in illuminating this point.en_US
dc.description.sponsorshipBartın Üniversitesi Rektörlüğüen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBartın Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectReligionen_US
dc.subjectDinen_US
dc.subjectHadisen_US
dc.subjectHadithen_US
dc.subjectValuesen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectSevgien_US
dc.subjectSaygıen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectİslamen_US
dc.subjectIslamofobien_US
dc.subjectTerroren_US
dc.subjectTedhişen_US
dc.subjectŞiddeten_US
dc.subjectNefreten_US
dc.subjectBatıen_US
dc.subjectAvrupaen_US
dc.subjectEuropeen_US
dc.subjectTerören_US
dc.subjectAhlâken_US
dc.subjectİslamofobiken_US
dc.subjectRespecten_US
dc.subjectMoralen_US
dc.subjectMoralityen_US
dc.subjectLoveen_US
dc.subjectIslamofobicen_US
dc.subjectValues educationen_US
dc.subjectDeğerler eğitimien_US
dc.titleDeğerler eğitimi’nde sevgi ve saygı öğretimi bağlamında hadislerin rolüen_US
dc.title.alternativeThe role of hadiths in the inclision of love and respect in education of valvesen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalBartın Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dekanlığıen_US
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, İslami İlimler Fakültesi, Temel İslam Bilimlerien_US
dc.contributor.authorIDOrcid: 0000-0003- 4555-4552en_US
dc.identifier.startpage203en_US
dc.identifier.endpage215en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster