dc.contributor.advisor | Özkayran, Seçil Eda | |
dc.contributor.author | Abalı, Ahmet | |
dc.date.accessioned | 2019-10-02T07:13:09Z | |
dc.date.available | 2019-10-02T07:13:09Z | |
dc.date.issued | 2019-07-11 | |
dc.date.submitted | 2019-07-11 | |
dc.identifier.citation | Abalı, A. (2019). Sivil toplum kuruluşlarında görev alan gençlerin yaşam boyu öğrenme yeterliklerine yönelik görüşleri. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Bartın: Bartın Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/1874 | |
dc.description.abstract | Sivil toplum kuruluşlarının birey, toplum ve karar alma süreçleri üzerine olan etkileri son yıllarda artan bir öneme sahip olmuştur. Yaşam boyu öğrenme ise anne karnından mezara kadar bireylerin ihtiyaç duydukları tüm bilgi, değer ve becerileri sunmalarını sağlayan bir süreçtir. Bu araştırmanın temel amacı sivil toplum kuruluşlarında bulunan gençlerin yaşam boyu öğrenme yeterliklerine yönelik görüşlerinin alınmasıdır. Sivil toplum kuruluşlarının yaşam boyu öğrenme yeterliklerine katkısının olup olmadığı araştırılmıştır. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden olgubilim (fenomenoloji) deseni kullanılmıştır. Çalışma grubunu Türkiye’de çeşitli sivil toplum kuruluşlarından gençler oluşturmaktadır. Veri toplama işlemi görüşme yöntemiyle gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonucunda gençlerin, sivil toplum kuruluşlarında yer almalarının yaşam boyu öğrenme yeteneklerine pozitif yönde etki ettiği belirlenmiştir. | en_US |
dc.description.abstract | Lifelong products of civil society organizations, individuals, and decision-making processes are a process of presenting all the information, value and value that individuals need from the womb to the grave. The main objective of this research is to make the views of young people in non-governmental organizations on lifelong learning competencies. Investigate whether civil society organizations contribute to lifelong learning competencies. Phenomenology of qualitative research design. Turkey's young people from various NGOs. Data collection was performed by interview method. Learning about research, non-governmental organizations' positive impact on their lifelong learning ability was expressed. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Bartın Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Sivil toplum kuruluşları | en_US |
dc.subject | Yaşam boyu öğrenme | en_US |
dc.subject | Education | en_US |
dc.subject | Non-governmental organizations | en_US |
dc.subject | Lifelong learning | en_US |
dc.title | Sivil toplum kuruluşlarında görev alan gençlerin yaşam boyu öğrenme yeterliklerine yönelik görüşleri | en_US |
dc.title.alternative | Youth in civil society organizations opinions on lifelong learning competences | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yaşam Boyu Öğrenme Ana Bilim Dalı | en_US |