Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKarakaş, Ayhan
dc.contributor.authorŞahin, Can
dc.date.accessioned2020-01-15T08:35:23Z
dc.date.available2020-01-15T08:35:23Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/2316
dc.description.abstractÖzellikle son yıllarda yaşanan teknolojik, bilimsel gelişmeler ve bilgi alışverişinin artması nedeniyle internet girişimciliği ve e-ticaret kavramları ortaya çıkmıştır. Bu doğrultuda gün geçtikçe gelişen ve çeşitlenen ödeme sistemleri altyapısı, artan teknoloji adaptasyonu, girişimciliğe uygun yoğun genç nüfusu ile ülkemiz, e-ticaretin gelişimine ve büyümesine katkı sağlamaktadır. Makale bir literatür taramasıdır. İlk bölümde e-ticaret konusuna paralel olarak e-ticaretin kavramsal tanımı, açıklaması ve kullanılan araçları yer almaktadır. İkinci bölümde ise Türkiye'de ve Dünya'da e-ticaret pazarı ve gelişimi sayısal veriler eşliğinde değerlendirilmektedir. Son bölümde ise e-ticaretin gelişmesi ve yaygınlaşması ile birlikte ticari hayata ve tüketicilere sunulan avantajlar ve dezavantajlar yer almaktadır.en_US
dc.description.abstractInternet entrepreneurship and e-commerce concepts have emerged especially due to the increasing technological and scientific developments and information exchanges that have lived in recent years. In this direction, our country is contributing to the development and growth of e-commerce, with its developing and diversified payment systems infrastructure, increasing technology adaptation and intensely young population in accordance with entrepreneurship. The article is a literature review. In the first part, conceptual definition, explanation and used tools of e-commerce are presented in parallel with e-commerce. In the second part, e-commerce market and development in Turkey and in the world are evaluated in the context of numerical data. In the last part, with the development and widespread of e-commerce, there are advantages and disadvantages presented to commercial life and consumers.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherInternational Congress on Management Economics and Businessen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectE-ticareten_US
dc.subjectE-commerceen_US
dc.titleDünya’da ve Türkiye’de e-ticaret sektörüen_US
dc.title.alternativeE-commerce sector in Turkey and worlden_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalInternational Congress on Management Economics and Businessen_US
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümüen_US
dc.contributor.authorID155772en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster