Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkça, Yaşar
dc.contributor.authorAkpınar, Selim
dc.date.accessioned2020-01-28T13:11:52Z
dc.date.available2020-01-28T13:11:52Z
dc.date.issued2015-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/2455
dc.description.abstractOrtaöğretim kurumlan ülkedeki genç nüfusu bedeni, zihni, ahlaki, manevi, sosyal, kültürel niteliklerle geliştirmeyi, bilgi ve becerilerle donatarak geleceğe hazırlanmayı hedef edinmiştir. Öğrencilerin mezuniyetten sonra karşılaşacakları sorunları çözebilmesi, fırsatları değerlendirebilmesi, işe girmesi, alanında ilerlemesi, değişime uyum sağlaması eğitimin kalitesiyle doğrudan ilişiklidir. Diğer taraftan eğitime olağanüstü miktarlarda para, zaman, insan, araç gereç gibi kaynaklar aktarılmaktadır. Çalışmanın amacı ortaöğretim Toplam Kalite Yönetimi (TKY) uygulamalarında dikkate alınması gereken kritik başarı faktörleini ortaya koymaktır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherUluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOrta öğretimen_US
dc.subjectKritik başarı faktörlerien_US
dc.subjectToplam kalite yönetimien_US
dc.subjectTotal quality managementen_US
dc.titleToplam kalite yönetimi uygulamalarında kritik başarı faktörleri: bir ortaöğretim kurumu uygulamasıen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journal7.Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresien_US
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.contributor.authorID33928en_US
dc.contributor.authorID999en_US
dc.identifier.startpage320en_US
dc.identifier.endpage329en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster