dc.contributor.author | Şahan, Gülsün | |
dc.contributor.author | Tural, Ayşegül | |
dc.contributor.author | Duman, Burcu | |
dc.date.accessioned | 2020-02-04T09:19:49Z | |
dc.date.available | 2020-02-04T09:19:49Z | |
dc.date.issued | 2017-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/2492 | |
dc.description.abstract | Her toplumda belirleyici olan ve toplumu yapılandıran öge ‘eğitimdir. Bu bağ-lamda eğitim ihtiyacına hizmet eden kurumlar ve nitelikli öğretmen yetiştirilmesi önemli bir konudur. Bir ülkede öğretmenin kalitesi öğrencinin kalitesini belirler. Öğ-retmenin niteliği ise onun aldığı köklü bir öğretmen yetiştirme eğitimine bağlıdır. Öğretmen yetiştirme süreci çok yönlü bir süreçtir ki bu süreçte hem teorik hem de uygulamalı ve hayata dönük bir dizi etkinlik yer almaktadır Ancak genel olarak bir öğretmenin nitelikli olarak yetiştirilmesi her dönemde öne çıkan bir konudur. Dünya-daki bir çok ülkenin öğretmenliğe bakışı ve eğitim anlayışı temelde benzer hedeflere ulaşmayı amaçlamakla birlikte kendi kültürel ihtiyaçlarına göre değişiklikler göster-mektedir. Ülkeler bazında bakıldığında her ülkenin öğretmenlik temel uygulamaları kendine has özellikleri içermektedir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Öğretmen yetiştirme | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Education | en_US |
dc.subject | Teacher training | en_US |
dc.title | İngiltere’de ve Türkiye’de öğretmen yetiştirme | en_US |
dc.type | conferenceObject | en_US |
dc.relation.journal | Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi | en_US |
dc.contributor.department | Bartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü | en_US |
dc.contributor.authorID | 60560 | en_US |
dc.identifier.startpage | 99 | en_US |
dc.identifier.endpage | 101 | en_US |