Show simple item record

dc.contributor.authorŞahan, Gülsün
dc.contributor.authorTural, Ayşegül
dc.contributor.authorDuman, Burcu
dc.date.accessioned2020-02-04T09:19:49Z
dc.date.available2020-02-04T09:19:49Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/2492
dc.description.abstractHer toplumda belirleyici olan ve toplumu yapılandıran öge ‘eğitimdir. Bu bağ-lamda eğitim ihtiyacına hizmet eden kurumlar ve nitelikli öğretmen yetiştirilmesi önemli bir konudur. Bir ülkede öğretmenin kalitesi öğrencinin kalitesini belirler. Öğ-retmenin niteliği ise onun aldığı köklü bir öğretmen yetiştirme eğitimine bağlıdır. Öğretmen yetiştirme süreci çok yönlü bir süreçtir ki bu süreçte hem teorik hem de uygulamalı ve hayata dönük bir dizi etkinlik yer almaktadır Ancak genel olarak bir öğretmenin nitelikli olarak yetiştirilmesi her dönemde öne çıkan bir konudur. Dünya-daki bir çok ülkenin öğretmenliğe bakışı ve eğitim anlayışı temelde benzer hedeflere ulaşmayı amaçlamakla birlikte kendi kültürel ihtiyaçlarına göre değişiklikler göster-mektedir. Ülkeler bazında bakıldığında her ülkenin öğretmenlik temel uygulamaları kendine has özellikleri içermektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherUluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğretmen yetiştirmeen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectTeacher trainingen_US
dc.titleİngiltere’de ve Türkiye’de öğretmen yetiştirmeen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalUluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresien_US
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümüen_US
dc.contributor.authorID60560en_US
dc.identifier.startpage99en_US
dc.identifier.endpage101en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record