dc.contributor.author | Genç, Süreyya | |
dc.date.accessioned | 2020-03-20T10:49:53Z | |
dc.date.available | 2020-03-20T10:49:53Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Genç, S. (2014). "Sanat Eğitminde Eğitsel Oyunların Önemi". Bartın Ünİversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1), 380-392. Doi Number: 10.14686/BUEFAD.201416223 | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/2780 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı; özellikle ilkokul ve ortaokul öğrencilerine verilen Görsel Sanatlar dersinde oyun yönteminin yerini belirlemek ve önemini vurgulamaktır. Öğrenmenin verimli olabilmesi için eğitsel oyunların etkisini tespit etmektir. Bu amaçtan hareketle; okullarda Görsel Sanatlar dersinde uygulanan eğitsel oyunların etkisi ve önemi hakkında açıklamalardan sonra oyun yöntemi ile ilgili araştırmalar incelenerek mevcut durum ortaya konulmuştur. Bu araştırma, Görsel Sanatlar dersinde uygulanan eğitsel oyunların durumunun belirlenmesi ve ileride yapılacak araştırmalara kaynak olması, fikir verebilmesi açısından önemlidir. Araştırmanın verilerini elde etmek için nitel araştırma yöntemlerinden biri olan doküman incelemesi yöntemi kullanılmıştır. Elde edilen bu veriler araştırmanın amacına uygun yorumlanmış ve bulgulardan yola çıkarak önerilerde bulunulmuştur. | tr_TR |
dc.description.abstract | The aim of this study is to determine the place of learning by playing games and emphasize its importance in visual arts education particularly for primary and secondary level students. To establish the effect of educational games for the learning to be productive. From this point of view first, explanations for the educational games applied in visual arts courses in schools and their importance is provided; then researches on the game method are investigated to introduce the current situation. This study is significant interms of determining the situation of the educational games applied in visual arts classes andproviding ideas and a resource for the future researches. Data collection was made through documents analyzing as a method of quantitative research. The collected data was interpreted in line with the aims of the study and suggestions were made based on the findings. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Bartın Üniversitesi | tr_TR |
dc.relation.isversionof | 10.14686/BUEFAD.201416223 | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | tr_TR |
dc.subject | Görsel sanatlar eğitimi | tr_TR |
dc.subject | Eğitsel oyun | tr_TR |
dc.subject | Oyun ve öğrenme | tr_TR |
dc.subject | Visual arts education | tr_TR |
dc.subject | Educational games | tr_TR |
dc.subject | Games and learning | tr_TR |
dc.title | Sanat eğitiminde eğitsel oyunların önemi | tr_TR |
dc.title.alternative | Importance of educational games in arts education | tr_TR |
dc.type | article | tr_TR |
dc.relation.journal | Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | tr_TR |
dc.contributor.department | Bartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü | tr_TR |
dc.identifier.volume | 3 | tr_TR |
dc.identifier.issue | 1 | tr_TR |
dc.identifier.startpage | 380 | tr_TR |
dc.identifier.endpage | 392 | tr_TR |